La Colţ

Joc de glezne urban.

Chef Rateteu

leave a comment »

Sunt un handicapat când vine vorba de gătit. Imaginați-vă că tocmai am primit câteva tigăi și oale tocmai din România! Exces de zel parental? Nici vorbă, mai degrabă lene și comunicare defectuoasă pe ruta Nancy – Bacău. Adică eu am TX, ei au RX, dar pula CRC.

Așadar m-am ales cu tigăi, oale și ulcele. Deseară am de gând să le fac inaugurarea, problema e însă că în frigider nu am decât iaurt, o bucată de Camembert din Cretacic și niște vin roșu. Deci rețeta zilei: brânză mucegăită pe bune, călită în sos de vin roșu și asezonată cu fulgi de porumb (știu, asta a fost pe NV nu vă așteptați la așa ceva).

Revin, după cină.

Written by Catalin

April 21, 2008 at 6:12 pm

Posted in Diverse, Un roman in Franta

Tagged with , ,

Leave a comment